img
Fen Bilimleri Öğretiminde Tahmin-Gözlem-Açıklama Yönteminin Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi   
Yazarlar
Doç. Dr. Gökhan UYANIK Doç. Dr. Gökhan UYANIK
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Dergi ISSN 2146-6297
Dergi Tarandığı Indeksler DOAJ -TEİ-SOBİAD-Acarindex-ASOS-Akademik Dizin-Google Scholar
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 11-2017
Cilt No 3
Sayı 1
Sayfalar 1 / 13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 24

Paylaş