img
Öğrenme Döngüsü Yaklaşımına Dayalı Fen Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarına Etkisi  
Yazarlar
Doç. Dr. Gökhan UYANIK
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Karaelmas Journal of Educational Sciences
Dergi ISSN 2148-2888
Dergi Tarandığı Indeksler Google Scholar-ASOS Index-Index Copernicus-Scientific Indexing Services
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 06-2016
Cilt No 4
Sayı 1
Sayfalar 25 / 37
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş