img
img
Student Perceptions of an Intelligent Tutoring System: A Technology Acceptance Model Perspective   
Yazarlar (4)
Abdulkadir Karacı
Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Zeynep PİRİ Dr. Öğr. Üyesi Zeynep PİRİ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Halil İbrahim AKYÜZ Doç. Dr. Halil İbrahim AKYÜZ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Göksal BİLGİCİ Prof. Dr. Göksal BİLGİCİ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
The aim of this study is to understand how students accept an Intelligent Tutoring System (ITS) in terms of the Technology Acceptance Model. For this study, a web-based intelligent tutoring system was used by 38 university students for four weeks. Fifteen randomly selected students participated in two semi-structured focus group interviews which we...
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı International Journal of Computer Applications
Dergi ISSN 1
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2018
Makale Linki https://www.researchgate.net/profile/Abdulkadir-Karaci/publication/328354563_Student_Perceptions_of_an_Intelligent_Tutoring_System_A_Technology_Acceptance_Model_Perspective/links/5bc840db458515f7d9c4f573/Student-Perceptions-of-an-Intelligent-Tutoring
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş