img
Assessing Teachers’ Competencies in Identifying Aspects ofNature of Science in Educational Critical Scenarios  
Yazarlar
Osman Serhat İrez
Marmara Üniversitesi, Türkiye
Çiğdem Han
Marmara Üniversitesi, Türkiye
Nihal Doğan
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Türkiye
Gültekin Çakmakcı
Hacettepe Üniversitesi, Türkiye
Yalçın Yalaki
Hacettepe Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Eda ERDAŞ KARTAL
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Science Education International
Dergi ISSN 2077-2327
Dergi Tarandığı Indeksler ERIC
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 12-2018
Cilt No 29
Sayı 4
Sayfalar 274 / 284
Makale Linki https://eric.ed.gov/?id=EJ1205413
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş