img
Assessing Teachers' Competencies in Teaching Nature of Scientific Knowledge Through Educational Critical Scenarios  
Yazarlar
Çiğdem Han Tosunoğlu
Marmara Üniversitesi, Türkiye
Osman Serhat İrez
Marmara Üniversitesi, Türkiye
Nihal Doğan
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Türkiye
Yalçın Yalaki
Hacettepe Üniversitesi, Türkiye
Gültekin Çakmakcı
Hacettepe Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Eda ERDAŞ KARTAL
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı NARST Annual International Conference
Kongre Tarihi 11-04-2015 /
Basıldığı Ülke Amerika Birleşik Devletleri
Basıldığı Şehir Chicago
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş