img
Understanding teachers ability to identify nature of scientific knowledge in educational critical scenarios  
Yazarlar
Çiğdem Han
Marmara Üniversitesi, Türkiye
Osman Serhat İrez
Marmara Üniversitesi, Türkiye
Nihal Doğan
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Türkiye
Yalçın Yalaki
Hacettepe Üniversitesi, Türkiye
Gültekin Çakmakçı
Doç. Dr. Eda ERDAŞ KARTAL Doç. Dr. Eda ERDAŞ KARTAL
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Zekai Berk Altıner
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı 11th Conference of European Science Education Research Association (ESERA)
Kongre Tarihi 31-08-2015 / 04-09-2015
Basıldığı Ülke Finlandiya
Basıldığı Şehir Helsinki
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş