img
Investigating the Impact of Formative Assessment on Student Science Achievement: A Meta-Analysis Study  
Yazarlar
Günkut Mesci
Giresun Üniversitesi, Türkiye
Mustafa Yıldız
Amasya Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Eda ERDAŞ KARTAL
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı Uluslararası Öğrenme ve Ögretim ve Eğitim Araştırmları Kongresi (ILTER Congress)
Kongre Tarihi 06-09-2018 / 08-09-2018
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Amasya
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş