img
img
Investigating the Impact of Formative Assessment on Student Science Achievement: A Meta-Analysis Study  
Yazarlar (3)
Günkut Mesci
Giresun Üniversitesi, Türkiye
Mustafa Yıldız
Amasya Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Eda ERDAŞ KARTAL Doç. Dr. Eda ERDAŞ KARTAL
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı Uluslararası Öğrenme ve Ögretim ve Eğitim Araştırmları Kongresi (ILTER Congress)
Kongre Tarihi 06-09-2018 / 08-09-2018
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Amasya
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş