img
Aliustaoğlu, F., Dağdelen, İ., & Tuluk, G. (2023). Analysis of the Mathematics Questions in 2021 High School Entrance Exam According to Learning Areas and the MATH Taxonomy. Kastamonu Eğitim Dergisi, 31(1), 22-37.  
Yazarlar
Doç. Dr. Feyza ALİUSTAOĞLU Doç. Dr. Feyza ALİUSTAOĞLU
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Dağdelen İrfan
Prof. Dr. Güler TULUK Prof. Dr. Güler TULUK
Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Kastamonu Eğitim Dergisi
Dergi ISSN 2147-9844
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2023
Cilt No 31
Sayı 1
Sayfalar 22 / 37
Makale Linki https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/2921189
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş