img
Aliustağlu,F & Tuna, A. (2021). Examining the pedagogical content knowledge of prospective mathematics teachers on the subject of limits, International Journal of Mathematical Education in Science and Technology (IJMEST), 52(6), 833-856. DOI: 10.1080/0020739X.2019.1703148  
Yazarlar
Doç. Dr. Feyza ALİUSTAOĞLU Doç. Dr. Feyza ALİUSTAOĞLU
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Abdulkadir TUNA Prof. Dr. Abdulkadir TUNA
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı International Journal of Mathematical Education in Science and Technology (IJMEST)
Dergi ISSN 1464-5211
Dergi Tarandığı Indeksler ERIC, British Education Index
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2021
Cilt No 52
Sayı 6
Sayfalar 833 / 856
Makale Linki https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/0020739X.2019.1703148
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş