img
Biber, A. Ç., Korkmaz, S., Tuna, A., & Aliustaoğlu, F. (2018). Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students: Parallelogram Example. MATDER Journal of Mathematics Education, 3(1), 32-40.  
Yazarlar
Prof. Dr. Abdullah Çağrı BİBER
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Samet Korkmaz
Prof. Dr. Abdulkadir TUNA
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Feyza ALİUSTAOĞLU
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı MATDER
Dergi ISSN 2148-1822
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2018
Cilt No 3
Sayı 1
Sayfalar 32 / 40
Makale Linki https://dergipark.org.tr/en/pub/med/issue/40936/459273
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş