img
Biber, A. Ç., Korkmaz, S., Tuna, A., & Aliustaoğlu, F. (2018). Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students: Parallelogram Example. International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), 536-537, Ordu.  
Yazarlar
Prof. Dr. Abdullah Çağrı BİBER
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Abdulkadir TUNA
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Samet Korkmaz
Dr. Öğr. Üyesi Feyza ALİUSTAOĞLU
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018)
Kongre Tarihi 27-06-2018 /
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş