img
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2019). Matematik öğretmeni adaylarının pedagojik alan bilgisi (PAB) ve PAB öz-yeterlik gelişimi: 4MAT modeli. 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, (s. 435-448).  
Yazarlar
Doç. Dr. Feyza ALİUSTAOĞLU Doç. Dr. Feyza ALİUSTAOĞLU
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Abdulkadir TUNA Prof. Dr. Abdulkadir TUNA
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education
Kongre Tarihi 26-09-2019 / 28-09-2019
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş