Yazarlar |
Niyazi Gümüş
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Öğr. Gör. Dr. Dilber Nilay KÜTAHYALI
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Ekonomilerin temelini oluşturan KOBİ'ler günümüzde her zamankinden daha fazla rekabet baskısı altında kalmaktadırlar. Bu yoğun rekabet baskısı altında KOBİ'lerin hayatta kalabilmeleri, teknoloji başta olmak üzere pazardaki ve tüketici trendlerinde ki gelişmeleri takip edip bu gelişmelere ayak uydurmalarına bağlıdır. Bu gelişmelerden biri şüphesiz hayatımızda var olan sosyal medyadır. Bu doğrultuda KOBİ'lerin sosyal medya kullanma ve kullanmama nedenlerinin öğrenilmesi amacıyla gerçekleştirilen bu çalışma kapsamında 2016 yılı Ağustos ve Eylül aylarında toplam 175 KOBİ yetkilisi ile yüz yüze anket gerçekleştirilmiştir. KOBİ'lerin sosyal medya kullanmama nedenlerinin başında sosyal medya konusunda donanımlı çalışanlarının olmaması, sektörlerinin sosyal medya için uygun olmaması ve sosyal medyanın sağlayacağı fayda konusunda duydukları şüphe gelmektedir |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale |
Dergi Adı | Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi |
Dergi ISSN | 2147-9208 |
Dergi Tarandığı Indeksler | TR DİZİN |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 12-2017 |
Cilt No | 13 |
Sayı | 4 |
Sayfalar | 891 / 910 |
Doi Numarası | 10.17130/ijmeb.2017433414 |
Makale Linki | http://ijmeb.org/index.php/zkesbe/article/view/1457 |