img
KOBİ’lerin Pazarlama Çalışmalarında Sosyal Medya Kullanma Ve Kullanmama Nedenlerinin Belirlenmesi: Kastamonu İlinde Bir Araştırma.   
Yazarlar
Niyazi Gümüş
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Öğr. Gör. Dr. Dilber Nilay KÜTAHYALI Öğr. Gör. Dr. Dilber Nilay KÜTAHYALI
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Özet
Ekonomilerin temelini oluşturan KOBİ'ler günümüzde her zamankinden daha fazla rekabet baskısı altında kalmaktadırlar. Bu yoğun rekabet baskısı altında KOBİ'lerin hayatta kalabilmeleri, teknoloji başta olmak üzere pazardaki ve tüketici trendlerinde ki gelişmeleri takip edip bu gelişmelere ayak uydurmalarına bağlıdır. Bu gelişmelerden biri şüphesiz hayatımızda var olan sosyal medyadır. Bu doğrultuda KOBİ'lerin sosyal medya kullanma ve kullanmama nedenlerinin öğrenilmesi amacıyla gerçekleştirilen bu çalışma kapsamında 2016 yılı Ağustos ve Eylül aylarında toplam 175 KOBİ yetkilisi ile yüz yüze anket gerçekleştirilmiştir. KOBİ'lerin sosyal medya kullanmama nedenlerinin başında sosyal medya konusunda donanımlı çalışanlarının olmaması, sektörlerinin sosyal medya için uygun olmaması ve sosyal medyanın sağlayacağı fayda konusunda duydukları şüphe gelmektedir
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
Dergi ISSN 2147-9208
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 12-2017
Cilt No 13
Sayı 4
Sayfalar 891 / 910
Doi Numarası 10.17130/ijmeb.2017433414
Makale Linki http://ijmeb.org/index.php/zkesbe/article/view/1457