Yazarlar (3) |
![]() Erciyes Üniversitesi, Türkiye |
![]() Erciyes Üniversitesi, Türkiye |
![]() Erciyes Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Konaklama işletmelerinin küreselleşmenin hızla arttığı bir ortamda geleceğe güvenle bakabilmeleri için ürettikleri turistik mal ve hizmetleri sürdürebilir bir şekilde pazarlamaları gerekmektedir. Günümüzde bunu sağlayabilmenin ön koşulu tutundurma faaliyetlerinin bilinçli bir şekilde uygulanmasıyla mümkündür.Bu çalışmada, konaklama işletmelerinin tutundurma faaliyetlerinden ne ölçüde faydalandıklarının belirlenmesi amacıyla Kayseri’deki konaklama işletmelerinin tutundurma faaliyetleri incelenmiştir. Bu amaçla, konaklama işletmelerinin genel müdür, genel müdür yardımcısı ve departman müdürü düzeyindeki yöneticilerine anket uygulanmış ve elde edilen veriler istatistik paket programı yardımıyla analiz edilmiştir.Anket verilerine göre, konaklama işletmelerinin tutundurma faaliyetlerinin başta halkla ilişkiler ve reklâm olmak üzere etken olduğu tespit edilmiş ve işletmelere uygulamalar konusunda yapıcı öneriler getirilmeye çalışılmıştır. |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi |
Dergi ISSN | 1309-3738 |
Dergi Tarandığı Indeksler | ASOS, Index Copernicus, Akademik Dizin, Scipio, Türk Eğitim İndeksi, Arastirmax, ULRICHS, DOAJ |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 04-2013 |
Cilt No | 4 |
Sayı | 1 |
Sayfalar | 1 / 22 |
Makale Linki | http://sbedergi.karatekin.edu.tr/Makaleler/1054911645_1.pdf |