img
img
Konaklama İşletmelerinin Tutundurma Karması Profilleri Kayseri de Bir Uygulama    
Yazarlar (3)
Erşan Yıldız
Erciyes Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Burhan SEVİM Prof. Dr. Burhan SEVİM
Erciyes Üniversitesi, Türkiye
Birol Akgül
Erciyes Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Konaklama işletmelerinin küreselleşmenin hızla arttığı bir ortamda geleceğe güvenle bakabilmeleri için ürettikleri turistik mal ve hizmetleri sürdürebilir bir şekilde pazarlamaları gerekmektedir. Günümüzde bunu sağlayabilmenin ön koşulu tutundurma faaliyetlerinin bilinçli bir şekilde uygulanmasıyla mümkündür.Bu çalışmada, konaklama işletmelerinin tutundurma faaliyetlerinden ne ölçüde faydalandıklarının belirlenmesi amacıyla Kayseri’deki konaklama işletmelerinin tutundurma faaliyetleri incelenmiştir. Bu amaçla, konaklama işletmelerinin genel müdür, genel müdür yardımcısı ve departman müdürü düzeyindeki yöneticilerine anket uygulanmış ve elde edilen veriler istatistik paket programı yardımıyla analiz edilmiştir.Anket verilerine göre, konaklama işletmelerinin tutundurma faaliyetlerinin başta halkla ilişkiler ve reklâm olmak üzere etken olduğu tespit edilmiş ve işletmelere uygulamalar konusunda yapıcı öneriler getirilmeye çalışılmıştır.
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dergi ISSN 1309-3738
Dergi Tarandığı Indeksler ASOS, Index Copernicus, Akademik Dizin, Scipio, Türk Eğitim İndeksi, Arastirmax, ULRICHS, DOAJ
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 04-2013
Cilt No 4
Sayı 1
Sayfalar 1 / 22
Makale Linki http://sbedergi.karatekin.edu.tr/Makaleler/1054911645_1.pdf
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 9

Paylaş