img
img
FİZİK EĞİTİMİNDE WEB TABANLI ZEKİ ÖĞRETİM SİSTEMİNİN ZÖS BAŞARIYA ETKİSİ   
Yazarlar (2)
Dr. Öğr. Üyesi Mustafa ERDEMİR Dr. Öğr. Üyesi Mustafa ERDEMİR
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Şebnem İnğeç
Gazi Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Araştırmanın amacı Fizik dersi içerisinde yer alan iş, enerji ve enerjinin korunumu konularını WEB tabanlı ZÖS’lere uyarlayarak başarıya olan etkisini incelemektir. Çalışmada fizik öğretimine faydalı olmak, öğrenmenin zaman ve mekandan bağımsız olarak gerçekleştirilmesi amaçlanmaktadır.Araştırmanın çalışma grubu 2012–2013 eğitim öğretim yılında Eğitim Fakültesi Fizik-I dersinin alan, İlköğretim Bölümüm Matematik Öğretmenliği Ana Bilim Dalı öğrencilerinden oluşmuştur. Araştırma deneysel çalışma olup bağımsız değişkenin bağımlı değişken üzerine etkisi belirlenmeye çalıştırılmıştır. Web tabanlı ZÖS’ler ile ders alan öğrencilere ön test-son test puanları göz önüne alınarak başarı durumları karşılaştırılmıştır. Bu karşılaştırma sonucuna göre Web tabanlı ZÖS sisteminin akademik başarıyı artırdığı görülmüştür.
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Journal of Research in Education and Teaching
Dergi ISSN 2146-9199
Dergi Tarandığı Indeksler Open Academic Journal Index
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 02-2014
Cilt No 3
Sayı 1
Sayfalar 289 / 298
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş