Yazarlar (2) |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
![]() Gazi Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Araştırmanın amacı Fizik dersi içerisinde yer alan iş, enerji ve enerjinin korunumu konularını WEB tabanlı ZÖS’lere uyarlayarak başarıya olan etkisini incelemektir. Çalışmada fizik öğretimine faydalı olmak, öğrenmenin zaman ve mekandan bağımsız olarak gerçekleştirilmesi amaçlanmaktadır.Araştırmanın çalışma grubu 2012–2013 eğitim öğretim yılında Eğitim Fakültesi Fizik-I dersinin alan, İlköğretim Bölümüm Matematik Öğretmenliği Ana Bilim Dalı öğrencilerinden oluşmuştur. Araştırma deneysel çalışma olup bağımsız değişkenin bağımlı değişken üzerine etkisi belirlenmeye çalıştırılmıştır. Web tabanlı ZÖS’ler ile ders alan öğrencilere ön test-son test puanları göz önüne alınarak başarı durumları karşılaştırılmıştır. Bu karşılaştırma sonucuna göre Web tabanlı ZÖS sisteminin akademik başarıyı artırdığı görülmüştür. |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | Journal of Research in Education and Teaching |
Dergi ISSN | 2146-9199 |
Dergi Tarandığı Indeksler | Open Academic Journal Index |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 02-2014 |
Cilt No | 3 |
Sayı | 1 |
Sayfalar | 289 / 298 |