img
Effects of Web-based Intelligent Tutoring Systems on Academic Achievement and Retention   
Yazarlar
Abdulkadir Karacı
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Halil İbrahim AKYÜZ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Göksal BİLGİCİ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Nursal Arıcı
Gazi Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı International Journal of Computer Applications
Dergi ISSN 0975-8887
Dergi Tarandığı Indeksler EBSCO, Google Scholar
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 09-2018
Cilt No 181
Sayı 16
Sayfalar 35 / 41
Doi Numarası 10.5120/ijca2018917806
Makale Linki http://www.ijcaonline.org/archives/volume181/number16/karaci-2018-ijca-917806.pdf
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Effects of Web-based Intelligent Tutoring Systems on Academic Achievement and Retention

Paylaş