img
Student Perceptions of an Intelligent Tutoring System: A Technology Acceptance Model Perspective  
Yazarlar
Abdulkadir Karacı
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Zeynep PİRİ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Halil İbrahim AKYÜZ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Göksal BİLGİCİ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı International Journal of Computer Applications
Dergi ISSN 0975-8887
Dergi Tarandığı Indeksler EBSCO, Google Scholar
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 10-2018
Cilt No 182
Sayı 22
Sayfalar 31 / 36
Doi Numarası 10.5120/ijca2018918025
Makale Linki http://www.ijcaonline.org/archives/volume182/number22/karacı-2018-ijca-918025.pdf
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Student Perceptions of an Intelligent Tutoring System: A Technology Acceptance Model Perspective

Paylaş