img
Impact of Different Types of Argument Maps on Critical Thinking: A Quantitative Study with the Pre-Service Science Teachers in Turkey  
Yazarlar
Prof. Dr. Esra KABATAŞ MEMİŞ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Büşra Nur Çakan Akkaş
Doç. Dr. Elif SÖNMEZ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Psycho-Educational Research Reviews
Dergi ISSN 2634-7172
Dergi Tarandığı Indeksler ERIC
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 04-2022
Cilt No 11
Sayı 1
Sayfalar 324 / 340
Doi Numarası 10.52963/PERR_Biruni_V11.N1.21
Makale Linki http://dx.doi.org/10.52963/perr_biruni_v11.n1.21