img
The effect of practices based on argumentation-based inquiry approach on teacher candidates’ critical thinking  
Yazarlar
Doç. Dr. Elif SÖNMEZ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Esra KABATAŞ MEMİŞ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Zekeriya YERLİKAYA
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Educational Studies
Dergi ISSN 0305-5698
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Dergi Grubu Q4
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2021
Cilt No 47
Sayı 1
Sayfalar 59 / 83
Doi Numarası 10.1080/03055698.2019.1654364
Makale Linki http://dx.doi.org/10.1080/03055698.2019.1654364