img
img
The Effect of Field Dependent/Field Independent Cognitive Styles on Perception of Scientific Literacy  
Yazarlar (2)
Arş. Gör. Seda ÇALIK Arş. Gör. Seda ÇALIK
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Salih Ateş
Gazi Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı 24. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Ankara Üniversitesi, Ankara
Kongre Tarihi 17-11-2023 / 19-11-2023
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş