img
The Effect of Field Dependent/Field Independent Cognitive Styles on Perception of Scientific Literacy  
Yazarlar
Arş. Gör. Seda ÇALIK
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Salih Ateş
Gazi Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı 24. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Ankara Üniversitesi, Ankara
Kongre Tarihi 17-11-2023 / 19-11-2023
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş