img
DOES BRAND RECOGNISABILITY MEDIATE THE RELATIONSHIP BETWEEN SOCIAL MEDIA MARKETING ACTIVITIES AND BRAND PREFERENCE? A STUDY OF EDUCATION TOURISM  
Yazarlar
Doç. Dr. Nagihan ÇAKMAKOĞLU ARICI Doç. Dr. Nagihan ÇAKMAKOĞLU ARICI
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Hasan Evrim ARICI Doç. Dr. Hasan Evrim ARICI
Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı MTCON'20 Conference on Managing Tourism Across Continent
Kongre Tarihi 02-09-2020 / 03-09-2020
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş