img
Does Brand Recognisability Mediate the Relationship between Social Media Marketing Activities and Brand Preference? A Study of Education Tourism   
Yazarlar
Doç. Dr. Nagihan ÇAKMAKOĞLU ARICI
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Hasan Evrim ARICI
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı MTCON'20 Conference on Managing Tourism Across Countries
Kongre Tarihi 02-09-2020 / 04-09-2020
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş