img
Öğretmen Adaylarının STEM Pedagojik Alan Bilgisi Algıları, STEM'e Yönelik Tutumları ve STEM Eğitimine Yönelik Sınıf içi Uygulama Öz-Yeterlik Algıları Arasındaki İlişki  
Yazarlar
Pınar Çavaş
Türkiye
Doç. Dr. Ahmet KARA
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Şengül Saime Anagün
Türkiye
Aslıhan Ayar
Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı EDUCongress
Kongre Tarihi 20-09-2023 / 23-09-2023
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Ankara
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş