img
img
Öğretmen Adaylarının STEM Pedagojik Alan Bilgisi Algıları, STEM'e Yönelik Tutumları ve STEM Eğitimine Yönelik Sınıf içi Uygulama Öz-Yeterlik Algıları Arasındaki İlişki  
Yazarlar (4)
Pınar Çavaş
Türkiye
Doç. Dr. Ahmet KARA Doç. Dr. Ahmet KARA
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Şengül Saime Anagün
Türkiye
Aslıhan Ayar
Türkiye
Devamını Göster
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı EDUCongress
Kongre Tarihi 20-09-2023 / 23-09-2023
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Ankara
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş