img
img
Kriz yönetiminde kurumsal reklam faaliyetleri: İGA İstanbul Havalimanı kurumsal reklam filmlerinden iki örnek    
Yazarlar (2)
Dr. Öğr. Üyesi Ahmet ERTEK Dr. Öğr. Üyesi Ahmet ERTEK
Selçuk Üniversitesi, Türkiye
Serap Ertek
Devamını Göster
Özet
Kriz, aniden ortaya çıkan ve işletme varlığını tehdit eden bir durumdur bu nedenle işletmeler açısından büyük öneme sahiptir. Havacılık sektörü özelinde bakıldığında, özellikle salgın hastalıklar gibi krizlerin ulaşım sektörüne dolayısıyla da havayolu ulaşımına ciddi etkilerinin olduğu söylenebilmektedir. Bir salgın hastalık haline gelen ve dünya genelinde büyük etkileri bulunan koronavirüs, tüm sektörlerde olduğu gibi havacılık sektöründe de derin etkiler bırakmıştır. Buradan yola çıkarak; reklam faaliyetlerinin, krizlerin yönetilmesindeki katkısı göz önünde bulundurulmuş ve kurumsal reklam faaliyetleri çalışmanın ana konusunu oluşturmuştur. Bu doğrultuda ülkemiz 3. Havalimanı projesi kapsamında gerçekleştirilen İGA İstanbul Havalimanı’nın yayınlamış olduğu, “BizBeraberOlunca” ve "Covid-19 Salgınına Karşı İstanbul Havalimanı’nda Alınan Önlemler" başlıklı kurumsal reklam filmleri analiz edilmiş ve değerlendirilmiştir.
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı International Journal of Aeronautics and Astronautics
Dergi ISSN 2757-6574
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 12-2020
Makale Linki http://ijaa.selcuk.edu.tr/index.php/ijaa/article/view/3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 3

Paylaş