img
HAVACILIK İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ HİZMETLERİ VE MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİ (HAVACILIKTA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ)  
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Ahmet ERTEK
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Kitap Adı HAVACILIKTA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Bölüm(ler) HAVACILIK İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ HİZMETLERİ VE MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİ
Kitap Türü Kitap Bölümü
Kitap Alt Türü Alanında uluslararası yayımlanan kitap bölümü
Kitap Niteliği Diğer uluslararası bilimsel kitap
Kitap Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2023
ISBN 978-625-6775-43-5
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş