img
İlköğretim Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerisini Geliştirmede Tekrarlı Okumanın Etkisi.  
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Şafak KAMAN
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Ayfer Şahin
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı 11. SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU. 24-26 MAYIS, RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, RİZE
Kongre Tarihi 24-05-2012 / 26-05-2012
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Rize
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş