img
The intellectual structure of customer experience research in service scholarship: a bibliometric analysis   
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Hasan Evrim ARICI
Türkiye
Mehmet Ali Köseoğlu
Türkiye
Prof. Dr. Alptekin SÖKMEN
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı The Service Industries Journal
Dergi ISSN 0264-2069
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Dergi Grubu Q1
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2022
Cilt No 42
Sayı 7
Sayfalar 514 / 550
Doi Numarası 10.1080/02642069.2022.2043286
Makale Linki https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/02642069.2022.2043286?src=
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 38
The intellectual structure of customer experience research in service scholarship: a bibliometric analysis

Paylaş