| Yazarlar (3) |
Öğr. Gör. Alparslan ÜNSAL
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
|
|
|
Türkiye |
| Özet |
| YöntemSınıfında özel gereksinimli çocuk bulunan okul öncesi öğretmenlerinin doğa eğitimine ilişkin farkındalıklarını ortaya koymayı amaçlayan bu çalışma, nitel araştırma olup fenomenoloji deseninden yararlanılmıştır. Fenomenoloji, günlük yaşamda sıkça karşılaşılan fakat tam olarak anlaşılmayan olguları derinlemesine incelemeye olanak tanıyan bir araştırma türü olarak belirtilmektedir (Yıldırım ve Şimşek, 2021). Araştırmanın çalışma grubunu, araştırmaya katılmak isteyen gönüllü 20 okul öncesi öğretmeni oluşturmaktadır. Veriler, araştırmacılar tarafından Doğada Özel Gereksinimli Çocuklarla ilgili oluşturulan yarı yapılandırılmış görüşme formuyla toplanmaktadır. Toplanan verilerin çözümlenmesinde içerik analizi yöntemi kullanılacaktır. |
| Anahtar Kelimeler |
| Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
| Bildiri Alt Türü | Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
| Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
| Bildiri Dili | Türkçe |
| Kongre Adı | XI International Eurasian Educational Research Congress (EJER) |
| Kongre Tarihi | 21-05-2024 / 24-05-2024 |
| Basıldığı Ülke | Türkiye |
| Basıldığı Şehir | Kocaeli |