img
Nörolojik Etki Yönteminin Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Anlama Becerilerine Etkisi  
Yazarlar
Muhammet Baştuğ
Yıldız Teknik Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Şafak KAMAN Dr. Öğr. Üyesi Şafak KAMAN
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı 11. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Kongre Tarihi 24-05-2012 / 26-05-2012
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Rize
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş