img
The Contextual and Cognitive Structure of Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Problems in Semi-Structured Problem-Posing Context     
Yazarlar
Doç. Dr. Fadime ULUSOY Doç. Dr. Fadime ULUSOY
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. İbrahim KEPCEOĞLU Doç. Dr. İbrahim KEPCEOĞLU
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Journal of Kırşehir Education Faculty
Dergi ISSN 2147-1037
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 12-2018
Cilt No 19
Sayı 3
Sayfalar 1910 / 1936
Doi Numarası 10.29299/kefad.2018.19.03.004
Makale Linki http://kefad.ahievran.edu.tr/Kefad/ArchiveIssues/PDF/5faa227c-9a0c-e911-80fd-005056b0673e