Yazarlar (6) |
![]() |
![]() Sinop Üniversitesi, Türkiye |
![]() Türkiye |
![]() |
![]() |
![]() Hacettepe Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Oyun tabanlı bir öğrenme ortamının arduino geliştirme kartı giriş çıkış birimlerinin öğrenilmesi üzerine etkisini incelemek amacıyla yürütülen araştırmanın çalışma grubunu Malatya ilindeki bir mesleki teknik anadolu lisesinde 11. sınıf düzeyinde temel programlama dersini almakta ve ArduinoUno geliştirme kartını daha önce kullanmamış olan 15 ortaöğr... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | İngilizce |
Kongre Adı | 12. International Computer Instructional Technologies Symposium |
Kongre Tarihi | 02-05-2018 / 04-05-2018 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | İzmir |