img
img
Öğretmen adaylarının küçük ölçekli araştırma projeleri yoluyla öğrenci düşünüşlerini incelemesi örnek bir ders uygulaması   
Yazarlar (2)
Erdinç Çakıroğlu
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Fadime ULUSOY Doç. Dr. Fadime ULUSOY
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
The purpose of this comparative case study was to explore English language teachers̕ beliefs, assumptions and knowledge about learner-centeredness and the European Language Portfolio (ELP) and to see how they implement their understanding of learner-centeredness in their classrooms. The study was conducted at one public and one private primary school in Istanbul. Focus group interviews were held in each school with thirteen teachers of English and then individual interviews and observations were carried out...
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2
Kongre Tarihi 16-05-2015 / 18-05-2015
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Adıyaman
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş