Yazarlar (1) |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
This study examines the role of middle school students' example spaces in generation and determination of two parallel and perpendicular line segments. Data was collected from 83 middle school students in grades 6 and 7 via two tasks having items on the example generation and determination of parallel and perpendicular two line segments in the grid... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | İngilizce |
Kongre Adı | 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education |
Kongre Tarihi | 03-08-2016 / 07-08-2016 |
Basıldığı Ülke | Macaristan |
Basıldığı Şehir | Szeged |