img
Müşteri Temelli Kurumsal İtibarın Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisinde Müşteri-Firma Özdeşleşmesinin Aracı Rolü   
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Neslişah ÖZDEMİR Dr. Öğr. Üyesi Neslişah ÖZDEMİR
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Dergi ISSN 2547-9601
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 09-2023
Cilt No 16
Sayı 3
Sayfalar 637 / 668
Makale Linki https://dergipark.org.tr/tr/pub/ppad/issue/80170/1253921
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş