Yazarlar (1) |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Eğitim sürecinde yer alan paydaşların tüm çabalarına rağmen sınıflarımızda öğretimi planlayan öğretmenlerin, öğrencilerinin düşünmeyecekleri veya düşünemeyecekleri varsayımı ile hareket etmeleri, düşünen sınıfların varlığı önünde önemli bir engeldir. Ayrıca, tüm kültürlerde sınıfların fiziksel ortamı ve sınıflarda yaşananların büyük oranda benzeşme... |
Anahtar Kelimeler |
Kitap Adı | Düşünen bir sınıfta dersi nasıl güçlendirebiliriz? |
Bölüm(ler) | Düşünen bir sınıfta dersi nasıl güçlendirebiliriz? |
Kitap Türü | Kitap Bölümü |
Kitap Alt Türü | Alanında uluslararası yayınlanan kitap bölümü |
Kitap Niteliği | Diğer uluslararası bilimsel kitap |
Kitap Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 04-2022 |
ISBN | 978-605-170-696-2 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir |