Yazarlar (1) |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
This study aims to analyze prospective middle school mathematics teachers’ modeling process. A case study design, which is one of the qualitative research methods, was used. Forty-two first-year prospective middle school mathematics teachers at a public university participated in the study. Data were collected via a modeling activity that is called... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | İngilizce |
Kongre Adı | 5th International Turkish Computer and Mathematics Education Symposium (28-30 October 2021)At: Alanya-Antalya |
Kongre Tarihi | 01-03-2021 / 01-03-2021 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir |