img
SOSYAL MEDYADA REÇETESİZ ÜRÜN REKLAMLARININ GÖSTERGE BİLİMSEL ANALİZİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Yazarlar
Öğr. Gör. Dr. Kezban ÖZER
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı Uluslararası Katılımlı Ekonomi Araştırmaları ve Finansal Piyasalar Kongresi (IERFM)
Kongre Tarihi 09-05-2024 / 11-05-2024
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Mersin
Atıf Sayıları

Paylaş