img
Covid-19 Pandemisinde İşletmelerin Almış Oldukları Önlemlerin Müşteri Memnuniyeti Açısından Değerlendirilmesi: Bankacılık Sektöründe Bir Araştırma Evaluation of the Measures Taken by Businesses in the Covid-19 Pandemic in Terms of Customer Satisfaction: A Research in the Banking Sector  
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi İsmail KARAKULLE Dr. Öğr. Üyesi İsmail KARAKULLE
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Özet
İnsanlık tarihi geçmişten günümüze kadar birçok salgınla mücadele etmiştir. Bu dönemde ülkeler sosyal, kültürel ve ekonomik birçok sorunla karşılaşmış ve salgının etkisini azaltmak için birçok tedbirler ve önlemler almışlardır. Günümüzde ise COVID-19 pandemisi tüm dünyayı etkilediği gibi ülkemizi de etkilemiş ve her ülke kendi tedbirlerini ve önlem...
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi
Dergi Tarandığı Indeksler
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 12-2020
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş