img
Aliustaoğlu, F., Kaçar, A., Kaya, A. B., Köroğlu, H., & Tunay, B. (2024). Örnek matematik sorularının ve LGS'nin öğrenme alanlarına ve yenilenmiş Bloom taksonomisine göre incelenmesi (2022-2023 Eğitim-Öğretim yılı örneği). 15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, (s.308-309).  
Yazarlar
Doç. Dr. Feyza ALİUSTAOĞLU
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Ahmet KAÇAR
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Ayfer Buket Kaya
Hümeyra Amine Köroğlu
Buse Tunay
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı XV. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU
Kongre Tarihi 01-05-2024 / 05-05-2024
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş