img
Aliustaoğlu, F., Kaçar, A., Kaya, A. B., Köroğlu, H., & Tunay, B. (2024). Örnek matematik sorularının ve LGS'nin öğrenme alanlarına ve yenilenmiş Bloom taksonomisine göre incelenmesi (2022-2023 Eğitim-Öğretim yılı örneği). 15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, (s.308-309).  
Yazarlar
Doç. Dr. Feyza ALİUSTAOĞLU Doç. Dr. Feyza ALİUSTAOĞLU
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Ahmet KAÇAR Prof. Dr. Ahmet KAÇAR
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Ayfer Buket Kaya
Hümeyra Amine Köroğlu
Buse Tunay
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı XV. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU
Kongre Tarihi 01-05-2024 / 05-05-2024
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş