img
TÜRKİYE'DE YENİ EKONOMİNİN TÜKETİCİLERE ENFORMASYON SAĞLAMA OLANAKLARI THE FACILITIES OF GETTING INFORMATION TO CONSUMERS OF NEW ECONOMY IN TURKEY  
Yazarlar
Prof. Dr. Serkan DİLEK Prof. Dr. Serkan DİLEK
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Özet
ZET Tüketiciler karar süreçleri boyunca talep ettikleri mal ve hizmetler hakkında doğru kararlar vermek için daha fazla enformasyon edinmek isterler. Bu nedenle tüketim kararlarından önce araştırma yaparlar. Teknoloji devrimi enformasyonun daha kolay yayılmasını sağlamış ve ekonominin kurallarını değiştirmiştir; böylece ekonomik yapı değişmiş ve ye...
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Zonguldak karaelmas üniversitesi
Dergi Tarandığı Indeksler
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2010
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş