img
Effects of Play-Generated Mathematics Curriculum Instruction versus Curriculum-Generated Mathematics Play Instruction on the Self-Efficacy of Early Childhood Teacher  
Yazarlar
Prof. Dr. Lütfi İNCİKABI
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Hatice Sancar Tokmak
Mersin Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Gamtamokslinis Ugdymas / Natural Science Education
Dergi ISSN 1648-9390
Dergi Tarandığı Indeksler Copernicus
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 02-2017
Cilt No 14
Sayı 1
Sayfalar 8 / 24
Makale Linki http://oaji.net/articles/2017/514-1501053703.pdf
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş