Yazarlar |
Prof. Dr. Ahmet KAÇAR
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Bu araştırmada, ilköğretim 6. sınıflarda, kesirler kavramının, gerçekçi matematik eğitimi yöntemi ve geleneksel öğretim yöntemi ile işlenmesinin öğrenci başarısı üzerine etkileri incelenmiştir.Araştırma, 2005-2006 eğitim-öğretim yılı, ikinci dönemde Terkehaliller ve Şiremirçavuş İlköğretim Okulu 6. sınıfa devam eden 45 (kırkbeş) öğrenciyle yürütülmüştür. Bu okullarda 6. sınıf tek şubeden oluşmaktadır. Sınıflar rastgele (random) ikiye bölünerek her sınıftan birer kontrol ve deney grubu oluşturulmuştur. Uygulama sonrası istatistikler her iki okulun deney ve kontrol grupları birleştirilerek tek deney ve tek kontrol grubu üzerinden yapılmıştır. |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale |
Dergi Adı | Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi |
Dergi ISSN | 2148-7510 |
Dergi Tarandığı Indeksler | TR dizin |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 01-2010 |
Cilt No | 12 |
Sayı | 1 |
Sayfalar | 57 / 74 |