Yazarlar (1) |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
This article examines the effects of the negative news culture in the media on individuals' economic decision-making processes. As news, films, and other content disseminate through the media to wide audiences, the sociological and psychological effects of this culture on economic decisions are increasingly significant. The article addresses the im... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | Türkçe |
Kongre Adı | 5th. International Congress on Contemporary Scientific Research |
Kongre Tarihi | 21-04-2024 / 22-04-2024 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | Kayseri |