img
img
Sürdürülebilir Davranışsal Pazarlama Modeli   
Yazarlar (2)
Funda Civek
Prof. Dr. Tolga ULUSOY Prof. Dr. Tolga ULUSOY
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Günümüz, teknolojinin devamlı bir şekilde farklılık gösterdiği ve değişimin devamlı olarak yaşandığı bir dönemi yansıtmaktadır. Özellikle pazarlamada bu farklılık sürecine kendini adapte etmektedir. Günümüzde Endüstri 5.0 sürecinin yaşanacağı bir döneme giriş yapılırken pazarlama bilimi de Endüstri 5.0, yapay zeka, akıllı asistanlar ve davranışsal pazarlama bilgi sistemi olarak yeni bir oluşuma girmektedir. Yine bu oluşum içerisinde sürdürülebilirliğin de önem derecesinin artığı görülmektedir. İşletmeler sürdürülebilirliği temel alarak markalarına entegre etmektedir.
Anahtar Kelimeler
Kitap Adı Sürdürülebilir Davranışsal Pazarlama Modeli
Kitap Türü Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç)
Kitap Alt Türü Alanında uluslararası yayınlanan araştırma/bilimsel kitap
Kitap Niteliği Diğer uluslararası bilimsel kitap
Kitap Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2024
ISBN 978-625-6658-64-6
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir İstanbul
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 3

Paylaş