Yazarlar (2) |
![]() |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Günümüz, teknolojinin devamlı bir şekilde farklılık gösterdiği ve değişimin devamlı olarak yaşandığı bir dönemi yansıtmaktadır. Özellikle pazarlamada bu farklılık sürecine kendini adapte etmektedir. Günümüzde Endüstri 5.0 sürecinin yaşanacağı bir döneme giriş yapılırken pazarlama bilimi de Endüstri 5.0, yapay zeka, akıllı asistanlar ve davranışsal pazarlama bilgi sistemi olarak yeni bir oluşuma girmektedir. Yine bu oluşum içerisinde sürdürülebilirliğin de önem derecesinin artığı görülmektedir. İşletmeler sürdürülebilirliği temel alarak markalarına entegre etmektedir. |
Anahtar Kelimeler |
Kitap Adı | Sürdürülebilir Davranışsal Pazarlama Modeli |
Kitap Türü | Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) |
Kitap Alt Türü | Alanında uluslararası yayınlanan araştırma/bilimsel kitap |
Kitap Niteliği | Diğer uluslararası bilimsel kitap |
Kitap Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 01-2024 |
ISBN | 978-625-6658-64-6 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | İstanbul |