Yazarlar (1) |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
The tourism market is an important industry that constitutes an important repository of information about the customer's average life cycle and meets customer expectations. Moreover, the hotel has to make predictions about what the preferences of the marketing specialists travelers, including the tour, booking, pre-purchase decisions, may be. It is... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | İngilizce |
Kongre Adı | 4. Uluslararası Türk Dünyası Turizm SempozyumuAt: Turkey, Kastamonu |
Kongre Tarihi | 01-01-2018 / 01-01-2018 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir |