img
Örnek Matematik Sorularının ve LGS'nin Öğrenme Alanlarına ve Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi (2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı Örneği).  
Yazarlar
Doç. Dr. Feyza ALİUSTAOĞLU Doç. Dr. Feyza ALİUSTAOĞLU
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Ahmet KAÇAR Prof. Dr. Ahmet KAÇAR
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
A. B. Kaya,
H., Köroğlu,
B., & Tunay,
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı 15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, (s. 308-309)
Kongre Tarihi 01-05-2024 / 05-05-2024
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Antalya
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş