img
Örnek Matematik Sorularının ve LGS'nin Öğrenme Alanlarına ve Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi (2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı Örneği).  
Yazarlar
Doç. Dr. Feyza ALİUSTAOĞLU
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Ahmet KAÇAR
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
A. B. Kaya,
H., Köroğlu,
B., & Tunay,
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı 15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, (s. 308-309)
Kongre Tarihi 01-05-2024 / 05-05-2024
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Antalya
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş