Yazarlar |
Muharrem Çetin
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Bu çalışmada, örgütsel verimlilik artışı ve verimlilik artışında örgütsel imajın önemi üzerinde durulmaktadır. Günümüz rekabet ortamında bir örgüt varlığını sürdürebilmek, daha karlı birer kuruluş olabilmek için mutlaka verimli olmak, başka bir ifadeyle en az girdiyle en fazla çıktı elde etmenin yollarını bulmak durumundadır. Bunu başarmanın yolu çalışanların motive edilmeleridir. Çalışanların motive edilmelerinde örgüt hakkındaki düşünce ve tutumlarının önemli etkisi vardır. Eğer, çalışanlar örgüt hakkında olumlu bir imaja sahiplerse bu durum, onların örgütü ve işlerini benimsemelerinde önemli bir faktör olacaktır. Diğer bir ifadeyle çalışanlar işlerini daha iyi yapmanın, yani verimli olmanın çabası içinde olacaklardır. |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale |
Dergi Adı | Üçüncü Sektör Kooperatifçilik |
Dergi Tarandığı Indeksler | ULAKBİM |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 01-2008 |