img
Hilton Otellerine Ait Müşteri Tweetlerinin Yapay Zekâ ile Hizmet Hatalarının Sınıflandırılması ve Hizmet Telafi Stratejilerinin Belirlenmesi Evaluation and Classıfıcatıon of Hilton Hotels' Customer Tweets with Artıfıcıal Intelligence within the Scope of Servıce Compensation  
Yazarlar
Emre Tankuş
Erhan Sur
Sinop Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Alptekin SÖKMEN
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı 13TH INTERNATIONAL BASKENT CONGRESS ON SOCAIL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES
Kongre Tarihi 10-09-2024 /
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Ankara