img
E-Öğrenmeye Yatkınlığın Akademik Performansa Etkisinde Dijital Okuryazarlığın Düzenleyici Rolü: Geleceğin Öğretmenleri Üzerine Bir Araştırma   
Yazarlar
Doç. Dr. Erol TEKİN Doç. Dr. Erol TEKİN
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Dergi ISSN 2147-1185
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 10-2024
Cilt No 13
Sayı 4
Sayfalar 54 / 77
Makale Linki https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/4099206
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş